Theme Layout

layout_large

Boxed or Wide or Framed

Framed

Theme Translation

Display Featured Slider

Featured Slider Styles

3/featured/recent

Display Trending Posts

[style4][caption2]

Display Instagram Footer

Dark or Light Style

Madame Kokoş beni MİMlemiş :)


Merhabalar!

Beni daha önceden bir kaç kişi MİM'lemişti. Bir kısmına ccevap yazdım ama bir kısmına çok yorucu çalıştığım için cevap yazamadım, daha sonra yazmak istediysemde kim, ne zaman ve hangi konuda beni mimlemişti, unuttum :(



Onlardan çok özür diliyorum :(


Canım arkadaşım Mademe Kokoş beni Mimlemişken (bu kez unutmadan) cevap yazmak istedim, Kendisine çok teşekkür ediyorum... 

1)Asla yapmam deyip de yaptığın bir şey?

 Aslında bu soruya ne yazacağımı bilemedim, mutlaka asla yapmam dediğim ve yaptığım şey vardır sadece şuan aklıma gelmiyor :)

 2)En sevdiğin kelime?

 En sevdiğim ve en çok kullandığım kelime kuzum kelimesi, bir yerlerden dilime dolandı ve alışkanlık haline geldi. Ama sadece sevdiğim kişilere söylerim :)

3)En nefret ettiğin kelime?

 Nedense Şekerim kelimesi bana çok itici geliyor..

4)En çok kullandığın küfür yada küfür benzeri kelime?(çok da kötü olamaz değil mi)

 Çok küfür eden birisi değilim ama salak kelimesini bazen çok kullandığım oluyor.

 5)En çok hangi kitap/dizi/film karakterinin gerçek olmasını isterdin? 

 Bence bir Batman yada Superman gerçek olsaydı hiç fena olmazdı :)

 6)Seni kızdıracak ne yaparlarsa katil olursun?

Bilemiyorum, Allah kimseyi o ruh halinde bulundurmasın. (Amin)

 7)Gözünü kör eden bir şey? (aşk gözünü kör eder derler ya öyle)

Kedi sevgisi bu aralar gözümü kör etmiş durumda :)

8)Dostunun erkek olmasını mı kız olmasını mı tercih edersin? 

En yakın arkadaşım, dostum, kardeşim dediğim kişi erkek. Tam 22 senelik arkadaşım :)

 9)Unutamadığın bir gençlik/çocukluk anın?

O kadar çok var ki, asla biri diğerinin önüne geçemez :) 
En sevdiğim çocukluk anılarım hep canım kardeşim ve 22 yıllık arkadaşım dediğim dostumla geçirdiğim oyun, eğlence dolu yıllar. 

10)Herhangi bir soruya verdiğin en saçma cevap? 

Bir keresinde arkadaşımın bir sorusuna cevap olarak ''Abooo'' demiştim, sonra çok gülmüştük :) 


Benden bu kadar :) Hepinizi öpüyorum xoxo
Sevgiler...

You Might Also Like

2 yorum:

  1. Hihhi çok şeker ve doğrucu bir MiM olmuş canım benimmm,o yoğunluğun içinde yaptığın için çok sağol kuzum ❤❤

    iyiki vağsın..mucukkkkkkxxx !!
    Çok sevgilerrrr

    YanıtlaSil
  2. Hahaa çok Şirin cevaplar ve beni en çok etkileyen cocuklugumuz sorusu oldu prensesim.ne günlerdi yaaa hiç geri gelmeyecek te olsa harikaydı cocuklugumuz:(

    YanıtlaSil

Follow @Nihanlamakyaj